شیکر الک آزمایشگاهی غربالی

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در print

شیکر الک آزمایشگاهی غربالی برقی تایمردار یا شیکر لرزشی – مکانیکی دستگاهی است که برای دانه بندی مصالح و خاک بکار می رود. همچنین می توان این دستگاه را نوعی وسیله آزمایشگاهی عمومی در نظر گرفت که در آزمایشگاه های مختلف وظیفه سرند و جدا کردن مواد با اندازه های مختلف از یکدیگر را دارد. این دستگاه با حرکات غربالی متناوب به بهترین نحو موجب جدا شدن مصالح با اندازه های مختلف از همدیگر می شود. همچنین حرکت غربالی این نوع شیکرها مانع از تجمیع مواد و مصالح در کناره های الک های آزمایشگاهی می گردد.

ویژگی های اصلی

  • دارای تایمر آنالوگ
  • مناسب برای الک های آزمایشگاهی با قطر فریم 8 و 12 اینچ
  • دارای حرکت غربالی

جهت استعلام قیمت شیکر الک آزمایشگاهی غربالی روی دکمه زیر کلیک نمایید: 

  • قدرت موتور: 250 وات
  • تایمر اتوماتیک یک ساعته
  • حرکت غربالی
  • دارای گیره نگهدارنده الک ها
  • مناسب برای الک های 8 و 12 اینچ
  • قابلیت نصب 11 عدد الک 8 اینچ و 8 عدد الک 12 اینچ

استانداردهای بین المللی: ASTM D422 ، ASTM C136 ، AASHTO T27 ، BS 812-103.1

استانداردهای ملی: ISIRI 1599 ، ISIRI 4977

محصولات مرتبط با این محصول

نحوه عملکرد دستگاه شیکر الک برقی

این دستگاه از یک بدنه و قاب نگدارنده الک تشکیل شده است که توسط موتور الکتریکی تعبیه شده در داخل دستگاه انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی تبدیل شده و از طریق یک تسمه به لنگ دستگاه انتقال یافته و موجب حرکت غربالی قاب نگهدارنده الک می گردد. این مدل از شیکرها قابلیت تحمل وزن بیشتری نسبت به سایر شیکرها را دارند.

نحوه دانه بندی مصالح به کمک دستگاه لرزاننده الک آزمایشگاه

برای این منظور تعدادی الک آزمایشکاهی بر روی نشیمنگاه الک تعبیه شده در دستگاه قرار گرفته و به کمک گیره دستگاه ثابت و فیکس میگردند. ترتیب قرارگیری الک ها از الک درشت تر به ریزتر و از بالا به پایین می باشد. سپس به کمک تایمر دستگاه مدت زمان لرزش تعیین شده و با دکمه استارت دستگاه شروع به لرزاندن الک ها و مصالح درون آنها می کند. پس از اتمام زمان تعیین شده، دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش شده و الک ها و مصالح مانده بر روی هر الک برای توزین آماده می باشند.

فرم استعلام قیمت

از طریق فرم زیر می توانید تجهیزات و لوازم مورد نیاز خود را در بخش پیغام یا بصورت فایل ضمیمه برای ما ایمیل نموده و استعلام قیمت دریافت نمایید.

استعلام قیمت از طریق تماس تلفنی

استعلام قیمت از طریق واتساپ

استعلام قیمت از طریق تلفن و واتساپ